Inschrijven Voorwaarden

Inschrijfvoorwaarden

Bij De Bouwvereniging zien we het als onze opdracht om huurwoningen zo eerlijk en transparant mogelijk toe te wijzen. Dit doen we op basis van geldende wet- en regelgeving en ons eigen toewijzingsbeleid. Informatie over zowel regelgeving als toewijzingsbeleid zijn te vinden op deze website voor woningzoekenden.

Voor iedereen die bij ons ingeschreven staat als woningzoekende gelden er bepaalde voorwaarden. Die worden hieronder toegelicht. Mochten wij deze voorwaarden tussentijds willen wijzigen, dan stellen we je daar tijdig van op de hoogte. Bijvoorbeeld wanneer je je inschrijving verlengt.

Wie kan zich inschrijven

Je kunt je inschrijven als woningzoekende als je:

-tenminste 18 jaar oud bent

-een emailadres hebt

-nog niet bij ons ingeschreven staat als woningzoekende

Je gegevens

Je inschrijving moet volledig, juist en naar waarheid zijn ingevuld. Verder is het belangrijk dat je inschrijfgegevens actueel blijven. Je bent hier zelf verantwoordelijk voor. Als blijkt dat je inschrijfgegevens niet kloppen, dan kan dat voor ons reden zijn om bijvoorbeeld een woningaanbieding in te trekken.

Wij gebruiken je inschrijfgegevens voor het aanbieden en verhuren van onze woningen. Wij kunnen je gegevens gebruiken om je bijvoorbeeld te attenderen op interessant woningaanbod, nieuwe ontwikkelingen, wijzigingen of om specifiek onderzoek uit te voeren. Zonder jouw toestemming delen wij geen gegevens met derden. Wij gaan volgens de geldende wet- en regelgeving met je gegevens om.

Inschrijving

Als je je inschrijft, dan brengen wij € 15 inschrijfgeld in rekening. Je kunt dat heel eenvoudig (en uitsluitend) via iDEAL betalen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen kun je van onze speciale website voor woningzoekenden gebruik maken en dus op ons woningaanbod reageren. Je inschrijving is 1 jaar geldig.

Inschrijving verlengen

Je moet je inschrijving jaarlijks verlengen. Wij brengen je daar tijdig van op de hoogte. Het verlengen van je inschrijving kost ieder jaar € 10. Je kunt dat heel eenvoudig (en uitsluitend) via iDEAL betalen. Verleng je niet? Dan herinneren we je in ieder geval één keer. Als je dan nog niet verlengt, dan schrijven we je uit. Ook de inschrijftijd die je hebt opgebouwd komt dan te vervallen.

Beëindiging inschrijving

Je inschrijving als woningzoekende kan op verschillende manieren beëindigd worden:

-je inschrijving vervalt op het moment dat je een woning van ons toegewezen hebt gekregen;

-je kunt je inschrijving zelf beëindigen als je dat wilt;

-als je je inschrijfgeld niet betaalt, dan beëindigen wij je inschrijving;

-als je moedwillig fraudeert met inschrijfgegevens, dan kunnen wij je inschrijving ook beëindigen.

Privacystatement

Klik hier voor ons privacystatement